Spørgsmål og svar
Du kan gå ind på vores hjemmeside www.festmesteren.dk under Bestil her. Her kan du klikke dig frem til det som du skal bruge. Derudover er du meget velkommen til at kontakte os enten via telefon, mail eller møde op fysisk i vores butik. Sammen kan vi finde frem til hvad du skal bruge til dit arrangement
Efter du har afgivet din ordre modtager du en ordrebekræftelse fra os på mail.
Et godt råd er at du bestiller god tid inden din fest og at vi retter din ordre til når du kender endeligt antal.
Lejeperioden strækker sig typisk over tre døgn, eksempelvis fra fredag til mandag, men kan efter aftale reguleres.
Vi aftaler en tid eller et tidsrum på den dato hvor lejeperioden starter fra.
Ja vi kan sagtens levere og afhente din ordre og du behøver ikke være hjemme til at tage imod, hvis blot der er et sted vi kan stille det. Find priserne for levering inde under Transport
Ja du kan ændre i op til 7 dage inden lejeperioden starter. Vi modtager gerne din ændring så hurtigt som muligt, af hensyn til pakning.
Vi har åbent alle hverdage på telefonen fra kl. 08.00-16.00. Vores butik har åbent efter aftale.
Nej, hos Festmesteren er opvask altid inkluderet i prisen! Madrester skabes af og slatter må gerne hældes ud af glas inden returnering.
Nej, de skal blot returneres i stofsækken som medfølger. Rens er inklusiv i prisen.
Ja vi stiller altid vores telte og pavilloner op og nedtager igen. Det gør vi af sikkerhedsmæssige hensyn. Tidspunkt for opstilling og nedtagning aftales individuelt. Opstilling og nedtagning er inkluderet i lejeprisen.
Ja vi tager meget gerne ud og styler og dækker op til din fest. Vi kan klare både store og små arrangemener.
Vi hjælper meget gerne med planlægning og ideudvikling af din fest. Kontakt os for at booke et uforpligtende møde. Vi kan bidrage med masser af tips og tricks. Derudover har vi et stort netværk af samarbejdspartnere som vi sammen kan gøre god brug af for at skabe de perfekte rammer til din fest.
Vi hjælper dig gerne med at få skabt din drøm af en fest.